Společnost Sconto dlouhodobě investuje do efektivní distribuce svých letáků, a proto je kvalita této distribuce pro ni zásadní. Aby měla jistotu, že její marketingové kampaně skutečně oslovují cílové zákazníky, zvolila jako partnera agenturu Pan Marketing. Díky profesionálnímu přístupu, transparentním výsledkům a moderním metodám kontrol poskytuje Pan Marketing společnosti Sconto spolehlivé a realistické údaje o distribuci letáků, které umožňují rychle reagovat na nedostatky a postupně zvyšovat kvalitu služeb v České i Slovenské republice. V následujícím rozhovoru paní Šedivá (vedoucí marketingu) přibližuje, proč byla spolupráce navázána a jaký dopad měl nový systém kontrol.

#

1. Společnost Sconto dlouhodobě spolupracovala s jinými kontrolními agenturami. Co Vás vedlo k rozhodnutí zvolit právě společnost Pan Marketing?

Naše rozhodnutí vycházelo z potřeby obnovit důvěru v systém kontrol. Předchozí agentury postupně ztratily naši důvěru nejen kvůli některým negativním zkušenostem, ale především kvůli výsledkům, které neodpovídaly realitě. Při vlastním ověřování jsme nikdy nedosáhli podobně stoprocentních výsledků, jaké nám agentury vykazovaly. To nám znemožňovalo spoléhat se na jejich data. Společnost Pan Marketing nás naopak přesvědčila už prvními výstupy, které byly realistické, transparentní a poskytly nám skutečný obraz o stavu distribuce.

#

2. Jak se z Vašeho pohledu projevil nástup společnosti Pan Marketing a zavedení nového systému kontrol na kvalitě distribuce letáků Sconto v České i Slovenské republice?

Zavedení nového systému kontrol mělo výrazně pozitivní dopad. Daří se nám díky němu vytvářet větší tlak na distribuční společnost a zároveň systematicky zlepšovat kvalitu služeb. Výsledky kontrol jsou přehledné a transparentní, což nám umožňuje rychleji reagovat na případné nedostatky. Zároveň s distribuční agenturou ruku v ruce pracujeme na zlepšování jejích výsledků, a díky tomu dochází k postupnému a viditelnému zvyšování kvality distribuce v obou zemích.

#

3. Jak vnímáte kontroly distribuce letáků obecně? Jsou podle Vás pro společnost Sconto nezbytné a přínosné?

Kontroly vnímáme jako naprosto nezbytné. Investice do letáků jsou pro nás významné a je klíčové mít jistotu, že každý krok cesty – od tiskárny až k zákazníkovi – funguje bezchybně. Kontroly nám dávají jistotu, že prostředky vynaložené na tuto formu propagace jsou efektivně využity a že se leták skutečně dostává k cílovému zákazníkovi.